بهترین راه کار برای دیده شدن ویدیو تبلیغاتی شما چیست ؟

یکی دو هفته پیش یکی از مشتریان ما سوالی پرسید که “راه کاری دارید برای انتشار و پخش موشن گرافیک و ویدیو تبلیغاتی برای بازدید بیشتر و فراگیر شدن ؟” پس از پاسخ این سوال تصمیم گرفتیم که در یک مطلب این سوال را برای شما مشتریان و بازدیدکنندگان سایت تیزرآفیک به اشتراک بگذاریم.

فرایند انتشار ویدیو نیاز به صبر و هزینه دارد اما تاثیر آن را پس از انتشار مشاهده خواهید کرد، اما گاهی روش هایی است که بدون هزینه یا کمترین هزینه ویدیو خود را به نمایش بگذارید!

بدون معطلی و هر چه سریعتر به روش های انتشار می پردازیم، از نظر ما مخاطبین دو دسته هستند;

بهترین راه کار برای دیده شدن ویدیو تبلیغاتی شما چیست ؟
گروه اول: مخاطبین خارجی

مخاطبین خارجی بیننده هایی هستند که به طور کل با برند شما، محصول یا کالا و حتی نوع خدمات شما هیچ آشنایی ندارند. برای جذب این مخاطبین باید از روش های زیر اقدام کرد.

ایمیل مارکتینک

ایمیل مارکتینک از بهترین و تاثیرگذارترین روش هایی است که از قدیم که شبکه های اجتماعی خیلی کم بود و حتی مسنجرها و کانال ها وجود نداشت استفاده می شد.

از نظر ما ایمیل مارکتینگ حرف اول را در جذب مخاطب می زند، با کمی هزینه میتوانید لیستی از کسب و کارهای خانگی، استارت اپ ها، برند و شرکت های بزرگ را بدست آورید و با کمی خلاقیت یک ایمیل حرفه ای را طراحی و ویدیو خود را به نمایش بگذارید.

شبکه های اجتماعی داخلی

چرا شبکه های اجتماعی داخلی؟ بعضی مواقع محدودیت باعث پیشرفت خواهد شد در کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان و ترکیه فیلتر فیسبوک و یوتیوب وجود نداره و تمامی مردم کسب و کار خودشون را در فیسبوک، یوتیوب آپلود و معرفی میکنند بطوری که حتی استفاده از سایت و هزینه های طراحی سایت خودداری می کنند و تمامی کسب و کار خودشون را در فیسبوک به نمایش می گذارند، اما فعالیت در فیسبوک به این راحتی نیست و شما با میلیون ها کسب و کار مختلف روبرو هستید!

پس بعضی مواقع از فیلترشدن می شود استفاده های خوبی کرد مثل شبکه آپارات که انحصاری ایران است و فقط رقیب های داخلی را پیش رو دارید پس بیشترین بازدید هم از داخل می باشد. و صد در صد فروش شما چند برابر خواهد شد.

مخاطبین داخلی بیننده هایی هستند که به طور کل با برند شما آشنا هستند مشابه دوستان و آشنایان نزدیک، کارمندان شرکت، اعضای خانواده و حتی مشتریان شما !

اینستاگرام

هم اکنون پربازدید ترین شبکه اجتماعی که مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است اینستاگرام می باشد که براحتی میتوانید کسب و کار خود را به میلیون ها نفر نمایش دهید جذب فالوور، پست های جذاب، کپشن و هشتگ مناسب، انتخاب کاور مناسب و ساعت پخش ویدیو از اولویت های انتشار ویدیو می باشد.

بحث اینستاگرام بسیار وسیع می باشد که در اینترنت میتوانید مقاله های مختلفی پیدا کنید اما بطور کلی بهترین روش انتشار ویدیو شما، در پیج های پربازدید می باشد که جزء تاپ روش های “مشتریان خارجی” می باشد که با هزینه می توانید تاثیر آن را مشاهده کنید.

شبکه های اجتماعی خارجی

از دیگر روش های جذب مخاطب انتشار ویدیو تبلیغاتی شما در شبکه های اجتماعی خارجی می باشد، هم اکنون فیسبوک، توییتر و لینکدین جزء پرمخاطب ترین شبکه ها هستند که شما میتوانید برند تجاری خود را در این سایت ها ثبت کنید و به انتشار محتوا و ویدیو های تبلیغاتی خود بپردازید; اکثر این شبکه های اجتماعی فیلتر می باشد اما باز مخاطب های خاص و میلیونی داخلی و خارجی خود را دارد.

گروه دوم: مخاطبین داخلی

مخاطبین داخلی بیننده هایی هستند که به طور کل با برند شما آشنا هستند مشابه دوستان و آشنایان نزدیک، کارمندان شرکت، اعضای خانواده و حتی مشتریان شما !

بطور خلاصه اگر شرکت و برند تجاری شما فیزیکی می باشد و با مشتری خارج از اینترنت سر و کار دارید یک تلویزیون کافی است تا بصورت مکرر این ویدیو را در محل کار شما پخش کند، اگر از تلویزیون نمیتوانید استفاده کنید آدرس شبکه های اجتماعی را به مشتریان بدهید یا حتی از طریق شماره تماس آنها را به گروه های تلگرامی یا اینستاگرام دعوت کنید تا بتوانند ویدیو شما را مشاهده کنند.

بین فالورهای خود مسابقه برگزار کنید و صادقانه از آنها بخواهید ویدیو شما را به اشتراک بگذارند، روش مشتریان داخلی همانند تبلیغات در پیج های پربازدید اینستاگرام خیلی تاثیرگذار می باشد چرا که مخاطبینی که با برند شما آشنا هستند دلسوزانه با شما همکاری خواهند کرد.

روش های بسیار زیادی هستند که ما به آنها اشاره نکردیم مثل کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات در فیسبوک و …. ما در این مطلب خواستیم کمترین هزینه برای اشتراک گذاری را به شما معرفی کنیم.

شما با کمی خلاقیت میتوانید ویدیو تبلیغاتی خود را فراگیر کنید حتی هزینه کنید که ویدیو شما بازدید زیادی داشته باشد همه این موارد به شما بستگی دارد، به نظر شما کدام روش تاثیر بیشتری دارد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up