یک روز در ابتدای هفته از خواب بیدار می شوید و فکر می کنید: «ای بابا. دوباره شروع شد” شما برنامه ریزی کرده اید که یک کمپین جدید بسازید اما یک چیزی کم است: مطالب ارزشمند، منابع، افراد در دسترس، و همچنین هر طرحی مثل یک کابوس به نظر می رسد؟ البته که اینطور به نظر میرسد. اما نگران نباشید، شما آخرین فرصت را دارید که چیزی شگفت انگیز خلق کنید، رئیس خود را راضی کنید و آمار عالی را نشان دهید! (در واقع، الان مثل یک رویا به نظر می رسد، اما ما راه های آسانی را به شما نشان می دهیم، پس همراه ما باشید)

چگونه یک کمپین انیمیشنی موثر را برنامه ریزی کنیم؟
زمان و فرصت کم است!

ما کاملاً مطمئن هستیم که شما نمی خواهید اشتباه کنید و سعی کنید کمپین های دارای تخفیف را فراموش کنید. اشتباه نکنید به عنوان یک متخصص بازاریابی، ما همه چیز را در مورد آن می دانیم.

دو عامل اصلی وجود دارد که طول فرآیند تولید انیمیشن را تعیین می کند:

  • طراحی انیمیشن (تکنیک های وقت گیر بیشتر و کمتر، طول زمانی آن و غیره)،
  • ارتباط بین شما و یک استودیوی انیمیشن (بازخورد دادن به مراحل تولید، تعدادی اصلاحات و غیره).

به طور معمول، میانگین زمان تولید یک انیمیشن در حدود 60 تا 90 ثانیه، 7 تا 10 و نهایت 15 روز است. در اینجا درباره فرآیند انیمیشن بیشتر بدانید: تولید یک انیمیشن چقدر طول می کشد؟ پس از تعیین مدت زمان، بیایید به جزئیات بپردازیم.

چگونه یک کمپین انیمیشنی موثر را برنامه ریزی کنیم؟

 

  • هدف

برای شروع، به آنچه امیدوارید به دست آورید فکر کنید. اهداف بلند مدت و اصلی شما چیست؟ آیا می خواهید:

  • افزایش فروش داشته باشید
  • ایجاد آگاهی از برند و شرکت شما
  • افزایش فالوور رسانه های اجتماعی
  • یا شاید یک محصول و یا خدمت جدید راه اندازی کنید؟

ایجاد کمپین ها مستلزم درک آنچه می خواهید انجام دهید است. همچنین زمانی که یک پیشنهاد خلاقانه برای شما طراحی می کنیم، نکته بسیار مهمی است. سعی کنید روی یک هدف اصلی تمرکز کنید و کل کمپین را بر اساس آن بسازید. به یاد داشته باشید که نتایج خود را انتخاب و اندازه گیری کنید. مثال‌ها: ترافیک وب‌سایت، فروش، معرفی، دنبال‌کنندگان جدید و …

  • مخاطب هدف

ما مطمئن هستیم که شما مخاطبان هدف خود را به خوبی می شناسید، اما سعی کنید در مورد آن دقیقاً در چارچوب همین کمپین فکر کنید.

آیا به تازگی یک نرم افزار فوق العاده برای حسابدارانی که در شرکت ها و شرکت های حقوقی بزرگ کار می کنند راه اندازی کرده اید؟ یا شاید می خواهید هدیه خاصی را برای روز زن تبلیغ کنید؟ سعی کنید تا حد امکان دقیق باشید.

  • کانال ها و بودجه

عالی است، بنابراین می دانید به چه چیزی و برای چه کسی می خواهید برسید. بنابراین اکنون بیایید به منفورترین بخش بودجه ها برویم.

بسته به شرکت، ممکن است لازم باشد قبل از شروع کار، کانال ها را انتخاب کنید، هزینه ها را تخمین بزنید و یک استراتژی ارائه دهید. اما گاهی اوقات شما یک بودجه از پیش تعیین شده دریافت می کنید و باید تصمیم بگیرید که با آن چه کار کنید.

شما باید دو چیز را در نظر بگیرید:

  • هزینه تولید محتوا
  • هزینه تبلیغات

توصیه ما؟ روی محتوای قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کنید. بهتر است یک محتوای با بهترین کیفیت تولید کنید تا اینکه تعداد زیادی عناصر بی کیفیت و غیرقابل توجه تولید کنید.

سرمایه گذاری روی یک انیمیشن خوب می تواند سال ها لذت را به شما بدهد! یک ویدیوی انیمیشن با طراحی خوب را می توان در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و صفحات فرود استفاده کرد. قبل از شروع یک پروژه، یک استودیو انیمیشن تمام اطلاعات هزینه و زمان بندی را در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاوره میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

چگونه بهترین شریک را برای همکاری انتخاب کنیم؟

در نظر گرفتن اینکه آیا باید کمپین های پولی یا ارگانیک ایجاد کنید نیز مهم است. کانال‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید: اینستاگرام، فیس‌بوک، تیک تاک، ایمیل، یوتیوب، وب‌سایت و غیره. اگر می‌خواهید تبلیغات را در رسانه‌های اجتماعی یا Google اجرا کنید، به بودجه جداگانه‌ای نیاز دارید.

  • برنامه ریزی

شروع یک کمپین بازاریابی بدون یک جدول زمانی خاص، یک راه عالی برای شکست است. اگر از ما می پرسید، تعریف بازه زمانی توصیه مان است، به عنوان مثال “من باید نتایج را قبل از ماه یا هفته در آخرین زمان” ارائه دهم. پس از آن، می توانید زمان را به روزها و ساعات کار تقسیم کنید و تمام کارهایی را که برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید فهرست کنید.

ابزارهای مدیریت پروژه با رابط های ساده مورد علاقه ما هستند، شما می توانید بسیاری از قالب های رایگان را در miro دات کام پیدا کنید. اگر کمپین شما چندان پیشرفته نباشد، آسانا، ترلو یا تقویم بازاریابی محتوای شما به راحتی قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید که ما با برنامه شما سازگار می شویم، ما با هم غیرممکن را ممکن می کنیم.

  • محتوا

و اکنون خلاقانه ترین زمان است، ساخت یک انیمیشن! در اینجا چند مرحله اصلی وجود دارد:

  1. نوشتن فیلمنامه بر اساس اهداف، نیازها و طوفان فکری شما
  2. ضبط صدا
  3. سکانس ها
  4. طراحی و تصویر سازی
  5. انیمیشن
  6. رندر نهایی و خروجی

با انیمیشن شگفت انگیز، شما می توانید مخاطبین را حذب کنید!

  • راه اندازی کمپین

پس از دریافت انیمیشن نهایی، می توانید کمپین هایی را بر اساس برنامه خود اجرا کنید. مراقب باشید و همه کانال ها را زیر نظر داشته باشید. نتایج، نظرات و تعامل را بررسی کنید. اگر مشکلی پیش آمد به راحتی می توانید نسخه را تصحیح و ویرایش کنید یا به سوالات پاسخ دهید.

تجزیه و تحلیل نتایج نه تنها به این دلیل مهم است که اعداد را می دانید، بلکه به این دلیل که اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف کسب می کنید. سپس خواهید فهمید که آیا ارزش تکرار کمپین، تصحیح چیزی یا طراحی مجدد آن را دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up